Sunteți inculpat într-un dosar de urmărire penală?

images

Modificări în ceea ce privește programul CASA VERDE FOTOVOLTAICE

  • Home
  • Modificări în ceea ce privește programul CASA VERDE FOTOVOLTAICE
Modificări în ceea ce privește programul CASA VERDE FOTOVOLTAICE

Ministerul Mediului a stabilit, printr-un ordin oficializat marți, modificarea ghidului de finanţare a programului Casa Verde Fotovoltaice. Astfel, finanțarea de la stat se majorează și ajunge la 30.000 de lei, bani care se vor putea folosi pentru achiziționarea și montarea unui sistem de panouri fotovoltaice, dar și a unei instalații de stocare a energiei electrice cu baterii. Sesiunea de finanţare pentru înscrierea persoanelor fizice în program se lansează vineri, potrivit teodoraistraţiei Fondului pentru Mediu (AFM).

Ordinul Ministerului Mediului nr. 2.045/2024, aplicabil din 24 septembrie, modifică ghidul de finanţare a programului Casa Verde Fotovoltaice, astfel încât cei interesați să primească bani și pentru achiziționarea unui sistem de stocare a energiei electrice produse, nu doar a sistemului de panouri fotovoltaice.

Finanțarea de la stat crește de la 20.000 de lei, la 30.000 de lei. În același timp contribuția proprie a beneficiarului crește de la 2.000 de lei la 3.000 de lei.

Cele două sisteme, și anume, cel de producere a energiei electrice (panourile fotovoltaice) și cel de stocare a acesteia (sistemul de baterii), nu pot fi achiziționate separat.

În ceea ce privește înscrierea în program, anul acesta fiecare regiune va avea o zi destinată înscrierii şi nu trei zile ca fost anul trecut, începând cu data de 27 septembrie 2024, ora 10:00 şi până la data de 08 octombrie 2024.

Înscrierea solicitantului se face prin completarea unor câmpuri predefinite şi încărcarea documentelor necesare.Documentele trebuie să fie valabile la momentul înscrierii în aplicaţie.

Documentele pe care le încarcă solicitantul persoană fizică în aplicaţie sunt:

  1. a) actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;
  2. b) certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat de la ANAF;
  3. c) certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local;
  4. d) extras de carte funciară, nu mai vechi de 60 de zile la data înscrierii în aplicaţie;
  5. e) copia cărţii funciare colective, dacă este cazul.

Solicitantul se poate înscrie o singură dată în cadrul unei sesiuni de înscriere, pentru un singur imobil.

Pentru solicitantul persoană fizică este eligibil proiectul care se implementează la adresa menţionată ca domiciliu în cartea de identitate.

Aplicaţia informatică nu permite modificarea/înlocuirea/eliminarea documentelor încărcate de către solicitant.

 

 

  • Tags:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *